Optimization.bg става Netpeak Bulgaria — технологии и ноу-хау в SEO и PPC за български бизнес

Optimization.bg е от водещите компании на българския пазар за SEO (оптимизация за търсещи машини) и онлайн реклама в Google (PPC). Фирмата е член на IAB България, Google Partner, член на Управителния съвет на Българска асоциация за дигитален маркетинг (badm.bg).

През 2014 г. фирмата предложи на българския пазар два продукта, които помагат за развитието на проектите на клиентите при класиране в Google, продукти помощници при планиране на онлайн реклама и електронна търговия.

  • Serpstat.com (ex. Prodvigator.bg) — уникален инструмент за анализ на сайтове. Полезен е за собственици на онлайн магазини при анализ на конкуренцията и търсене на нови ниши в България, както и за специалистите — при подбор на семантично ядро, търсене на нови групи ключови фрази, писане на статии и анализ на интересите на потребителите.
  • Ringostat.bg — комплексно решение в телефонията за малък и среден бизнес, насочено към оценка на ефективността на маркетинг инструментите и рекламните канали, както и за подобряване на качеството на обслужване на клиентите.

Тези продукти са разработка на Netpeak, адаптирани в Optimization.bg и съобразени с бизнес реалността и пазара у нас. Някак закономерно бе това компанията да стане част от най-голямата компания за оптимизация и онлайн реклама в Украйна, компания с над 100 служители и представителства в Русия, САЩ, Казахстан — Netpeak.

Optimization.bg става Netpeak Bulgaria

Геннадий Воробьов, СЕО на Optimization.bg е добре познат специалист в дигиталните сред и у нас. Лектор на SEO конференция, специализирани семинари и обучения, конкурс БГСайт и много други събития у нас. Ето какво споделя той:

Геннадий Воробьов, CEO Netpeak Bulgaria „Целият екип на Optimization.bg приемат с радост обединението. Ние отдавна мечтаехме да създадем подобна система в компанията, но когато видяхме системата на Netpeak разбрахме, че, да създадем подобни процеси, изисква големи ресурси, за които дори и не подозирахме. Затова взехме правилното решение. Сега, като работим системно, с ясни процедури и продукти, можем да развиваме бизнеса и проектите на нашите клиенти и пазара. Заедно с българския ни екип ще отговаряме за развитието на Netpeak България, като в работата с нашите клиенти вече прилагаме най-новите технологии на световния пазар, компетенциите и технологичната мощ на цялата екосистема на Netpeak, която постоянно и успешно се прилага при такива проекти като TripAdvisor, Olx.ua, Karcher и други. За Netpeak това не е само влизане в България, това са отворени врати към пазара в Западна Европа, в което ние активно ще участваме.“

Артьом Бородатюк , CEO Netpeak„В България ние влизаме чрез сливане с местния добре познат играч — компанията Optimization.bg. Според нас това е най-добре практически ориентирана компания на българския пазар за оптимизация за търсещи машини. Екипът на Optimization.bg са може би единствените, които се занимават с това, което ние наричаме [SEO на настоящето].“

— казва Артем Бородатюк, CEO на Netpeak.

В Netpeak сме направили анализ на мащабите на българския пазар за онлайн реклама и го оценяват в пъти по-малък от украинския. Това е началото на експанзията за разширяване на Netpeak на Балканите с цел да се предлагат най-новите разработки и технологии в маркетинга за търсачките.

Основен продукт на Netpeak е [SEO 2.0] — новите технологии в оптимизация за търсачките.

[SEO 2.0] е синтез от [SEO на настоящето] + [Допълнителни ценности на Netpeak]

[SEO на настоящето] — това са онези процеси в маркетинга за търсачките, които

  • подобряват видимостта на сайта в търсачките;
  • предполагат работата за посетителите на сайта, а не само за търсачките;
  • увеличават продажбите на онлайн магазините, запитвания при сайтове за услуги, таргетирани посещение в сайтове-портали;
  • водят до положителното ROI — възвръщаемост на инвестициите;
  • предлагат системност и отработени бизнес процеси.

Повече информация за продукта [SEO 2.0] може да откриете на тази страница.

Netpeak също така предлага поредица инструменти за онлайн маркетолози, които се използват от над 20 000 специалисти в цял свят (част от тях са Netpeak Checker и Netpeak Spider). Специално за България стартира поредица безплатни уебинари, където специалистите от Netpeak България ще споделят знания и умения за всички заинтересовани в онлайн маркетинга.

Във връзка с обединяването екипът на Netpeak ще организира Партньорски семинар, основната тема на който ще са новите технологии в маркетинга за търсачки.

Какво направихме за да обявим официално тази новина?

  1. Разработихме План-стратегия със 73 точки в 8 категории и 22 подкатегории, който започнахме да реализираме.
  2. Преведохме Сайт на Netpeak:
    • стотици страници текст;
    • 2 месеца.
  3. Пуснахме Блог на Netpeak (този, който в момента четете).
  4. Преведохме целия Клиентски профил на Netpeak — уникална система, която предоставя на клиентите следните характеристики:
    • автоматично и бързо стартиране на работата;
    • обзорни, но същевременно лесни за разбиране анализи;
    • контрол върху работоспособността на сайта;
    • известия за баланса на Акаунта;
    • (KPI) контрол: индекси за общия сайт, продажби, цел на изпълнение и данни за реализациите;
    • възможност за осигуряване на обратна връзка за напредъка на проекта;
    • допълнителна информация и функции, които не са предвидени никъде другаде.
  5. Преведохме голям обем вътрешна информация.
  6. Направихме 6 фотосесии на колегите от Netpeak България. Може да се видят на общата страница «Наш екип».
  7. Обучение на екипа.
  8. Част от българските проектите вече работят по новата система на Netpeak.
  9. Преминахме през няколко фази на Плана:
    • някои точки са финализирани;
    • по някои от тях се работи в момента;
    • останалите очакват реда си.

Наздраве!

1
1
0
Открихте грешка? Маркирайте я и натиснете Ctrl + Enter.